Reklamacja inwertera lub innego urządzenia GROWATT

Awatar użytkownika
Jarek
Serwis
Serwis
Posty: 26
Rejestracja: 07 gru 2020, 14:57
Lokalizacja: Ruda Śląska
NAZWA FIRMY: Growatt Polska
Kontakt:

Reklamacja inwertera lub innego urządzenia GROWATT

Post autor: Jarek » 16 gru 2020, 15:59

REKLAMACJA INWERTERA I INNYCH PRODUKTÓW Growatt

Co zrobić kiedy nastąpi potrzeba reklamacji urządzenia?
Jak się do tego zabrać?
Poniżej krótki opis czynności jakie należy wykonać.

Jeśli instalację wykonała firma:
1. Upewniamy się gdzie leży problem.
2. Zgłaszamy się do swojego instalatora który ma nadzór nad instalacją. Opisujemy problem.
3. Zgłaszamy się do serwisu Growatt Polska ( próba rozwiązania problemu zdalnie za pomocą monitoringu online )
4. Informujemy o sprawie hurtownię gdzie zakupiliśmy urządzenie lub zestaw fotowoltaiczny.
Załatwiamy reklamację z hurtownią, instalatorem ( ewentualnie z Growatt Polska po uprzednim kontakcie z hurtownią i instalatorem )

Jeśli instalację wykonaliśmy sami:
1. Upewniamy się gdzie leży problem.
2. Informujemy o sprawie hurtownię gdzie zakupiliśmy urządzenie lub zestaw fotowoltaiczny.
3. Przygotowujemy nr seryjny urządzenia.
4. Zgłaszamy się do serwisu Growatt Polska ( próba rozwiązania problemu zdalnie za pomocą monitoringu online )
Jeżeli potwierdzi się usterka urządzenia Growatt - wysyłamy wiadomość na adres reklamacje@growatt.pl .

W tytule maila prosimy wpisać numer seryjny urządzenia oraz krótki opis usterki / błędu. W treści maila:
- nr seryjny i model
- opis usterki, czas wystąpienia, częstotliwość
- czy był kontakt z serwisem Growatt lub z instalatorem który potwierdził konieczność wysyłki urządzenia do serwisu
- adres odbioru / zwrotu, dane kontaktowe, numer telefonu
Załączamy skan dokumentu zakupu urządzenia, zdjęcie tabliczki znamionowej, zdjęcie potwierdzające wystąpienie usterki.
( W niektórych przypadkach potrzebny będzie również skan uprawnień elektrycznych oraz schemat instalacji fotowoltaicznej )

W uzasadnionych przypadkach serwis Growatt Polska na własny koszt odbiera urządzenie od klienta. Urządzenie musi być zdemontowane oraz przygotowane do wysyłki.
Do przesyłki należy dołączyć opis usterki, dane klienta, dane do zwrotu urządzenia , można dołączyć wydrukowanego maila ze zgłoszeniem.


Urządzenie zostanie poddane testom w celu potwierdzenia usterki oraz przyczyny jej wystąpienia. Następnie nastąpi próba naprawy. Jeśli nie będzie możliwa naprawa urządzenia, zostanie ono wymienione oraz odesłane na podany adres.
ODPOWIEDZ